Jak zhubnout na břiše

Kategorie: Zdraví a erekce

Vypadat dobře a cítit se zdravě je dnes nejen životním stylem, ale také trendem všech sociálních sítí. Detoxikační čaje, smoothie, zaručené tipy a triky jak zhubnout se na nás valí ze všech stran. Hubnutí není jen čistě ženská záležitost. Už i muži se stále víc zajímají o svůj zevnějšek a zdraví. Všichni ti, kteří se rozhodli se sebou něco dělat a začali cvičit, velmi dobře vědí, jak těžké je zhubnout v některé problémové partii. Mezi ty nejnáročnější patří zejména břicho, u něhož dosáhnout efekt plochého bříška se zdá nemožné. Nic však není nemožné, a proto vám dnes přinášíme přehledný text, ve kterém se dozvíte víc o tom, jak shodit nepěkný tuk ze svého břicha.

5 tipů jak zhubnout na břiše

Pitný režim je základ

Ať se vám to líbí, nebo ne, pitný režim se bude muset stát součástí vašeho nového životního stylu. Přestaňte si utahovat z lidí, kteří běhají s velkou lahví v ruce, jednu si obstarejte i vy. Voda detoxikuje, zrychluje metabolismus, hydratuje celé tělo a pokožku. Pomůže utlumit vlčí hlad, budete se cítit svěžejší a fit. Denně byste měli vypít minimálně 2 litry tekutin, a to ve formě vody, minerálek a neslazených čajů. Nezapočítáváme sem slazené a sycené nápoje, kávu a džusy. Během vyšší tělesné aktivity a teplejších dní vypijte ještě o půl litru víc. Pravidelným pitným režimem tak dosáhnete rychlejšího trávení a vyprazdňování, díky čemuž budete mít prázdné a ploché břicho.

NÁŠ TIP 1: Ráno, po probuzení, se snažte vypít půl litru, čímž nastartujete svůj metabolismus. Vodu si nalejte do poháru večer před spaním, aby odstála od chlóru a měla pokojovou teplotu.

NÁŠ TIP 2: Během vašeho pitného režimu přidejte do vody šťávu z citronu. Působí močopudně, a tak se toxiny z těla vyplavují rychleji, protože frekvence močení je častější. Zároveň obsahuje vlákninu zvanou pektin, která tlumí pocit hladu a během popíjení tohoto nápoje nebudete mít nutkání ustavičně něco pojídat.

Konec cukrům!

Cukr není jen v koláčích od vaší babičky, je prakticky přidaný úplně všude. Najdete ho v různých formách, i v nevinně vypadající müsli tyčince, rajčatové omáčce, pečivu, nebo v mraženém hotovém pokrmu. A to nemluvíme o limonádách, sycených nápojích a džusech. Ty jsou cukrem přecpané až až! Cukr není dobrý a při hubnutí byste ho měli úplně vyloučit. Snažte se mu vyhýbat ihned při nákupu potravin, proto kontrolujte etikety. Když už cukr, tak ten v ovoci, protože je přírodní a mnohem zdravější. Také smoothie je nejen sladké a lahodné, ale také zdravé.

NÁŠ TIP: Pokud už opravdu neumíte odolat sladkému, sáhněte po horké čokoládě. Čím vyšší podíl kakaa, tím lépe pro vaše zdraví. Je bohatým zdrojem hořčíku a má množství antioxidantů. Čokoláda zároveň působí jako lék proti špatné náladě. To však neznamená, že ji můžete sníst celou na jedno posezení. Při pohledu na váhu by vás nálada zase přešla. Všeho s mírou!

Pravidelná strava

Pravidelné stravování přináší pocit sytosti na delší dobu. Neznamená to ale, že budete jíst 3krát velké jídlo během dne a všechno je, jak má být. Právě naopak, musíte jíst minimálně 5krát za den a menší porce. Nejlépe lehčí jídla, kdy na oběd a snídani je povolené něco těžší. Pokud se budete stravovat pravidelně, nepřepadne vás vlčí hlad a také se vám vyhne noční vyjídání ledničky.

NÁŠ TIP: Při nejbližším obědovém „menyčku“ si vyžádejte poloviční porci z klasického oběda. Zasytí vás, ale nebudete přejedený.  

Ovoce je super, ale...

Ovoce dodává potřebné vitamíny, minerály a stopové prvky, které vaše tělo potřebuje. Avšak když budete jíst některé druhy ovoce stále (myslíme teď v kilogramech a denně), přiberete, i když se vám to nezdá. Ovoce také obsahuje cukr, ze kterého se bohužel přibírá. Zkuste tedy jíst ovoce, jakým je například jablko. Obsahuje méně cukrů, chutná skvěle a je plné vitamínů. Vitamíny si načerpáte také ze zeleniny, kterou je možné jíst neomezeně díky nízkému obsahu cukrů a energie.

NÁŠ TIP 1: Udělejte si ke snídani ovocné smoothie podle vlastního výběru ovoce. Dávka energie vás skvěle nakopne do dne.

NÁŠ TIP 2: Použijte zaručený grif na hubnutí s grepem – půlhodinu před každým jídlem snězte polovinu grepu. Následný oběd rychleji strávíte a spálíte tuky. Citrony se doporučují konzumovat před spaním, tehdy podporuje tvorbu růstových hormonů, které působí jako „zeštíhlovače“.

Cvičte minimálně 2krát do týdne

Hubnutí bez pohybu je možné, avšak musíte v tom případě rapidně osekat příjem kalorií, což není dobré pro vaše zdraví. Zároveň vám může zůstat nepěkná, nezpevněná kůže. Vhodnou metodou je cvičení spojené s rozumným nízkokalorickým příjmem jídla. Pokud chcete shodit z břicha, zaměřte se na posílení břišních svalů. Nemusíte kvůli tomu chodit do fitka, stačí cvičit doma podle videí se sériemi cviků na internetu. Některé jsou zaměřené právě na břicho, ale také na nejvíc problematickou spodní část břicha. Série cviků mají do deseti minut, během kterých účinně procvičíte problematické partie. Nemusíte to s frekvencí přehánět. Stačí vám 2krát až 3krát do týdne aspoň 20 minut intenzivního cvičení. Uvidíte, že sami budete mít chuť cvičit stále víc, když uvidíte první výsledky a budete se cítit lépe. Jako doplněk poslouží například rychlá chůze z práce domů nebo procházka parkem.

Diskuze

Vložte příspěvek do diskuze

POSLEDNÍ PŘIDANÉ ČLÁNKY

Urolog

10.04.2019

Urolog

Masturbace muže

17.06.2018

Masturbace muže

Sexuolog

10.06.2018

Sexuolog

Merlix Perfektum

Merlix Perfektum

Tabletka před sexem pro silnou erekci

650 Kč

Koupit

Merlix Senior

Merlix Senior

Na dlouhodobé užívání pro zlepšení sexuálního zdraví

790 Kč

Koupit